Ogłoszenie:

Prowadzenie negocjacji z kluczowymi Klientami -warsztaty dla handlowców

dodano: 2019.01.07 ważne do: 2019.02.11 wyświetleń: 57
515 PLN
Szczegóły ogłoszenia:
Czas trwania zajęć
2 dni (9:00 – 15:00)
Termin szkolenia
21-22.02.2019
Adresaci szkolenia
Szkolenie adresowane jest do Dyrektorów, Kierowników Działu Sprzedaży, Sprzedawców, Handlowców, Przedsiębiorców i wszystkich tych osób, którym zależy na kształtowaniu postawy pro-sprzedażowej.
Miejsce szkolenia
al. Sikorskiego 19A, 35-304 Rzeszów,
Warunki Finansowe
Cena za szkolenie: 515,00 zł + 23% podatku VAT
Termin zgłoszeń
Zgłoszenia uczestników przyjmowane są do dnia: 13.02.2019. Po upływie tego terminu koszt uczestnictwa będzie wynosił 680,00 zł + 23% podatku VAT.
DZIEŃ 1:
1.Autodiagnoza własnych kompetencji negocjacyjnych
 przekonania osobiste a skuteczność w negocjacjach
 osobiste predyspozycje negocjacyjne vs pożądane cechy negocjatora
 weryfikacja własnego preferowanego stylu negocjacyjnego
 kierunki rozwoju własnych kompetencji negocjacyjnych
2. Budowanie przewagi w negocjacjach poprzez rozszyfrowanie partnera rozmów
 najczęstsze schematy postępowania i profile negocjacyjne
 profilowanie partnera negocjacji
 analiza komunikacji niewerbalnej
 narzędzia i techniki dostosowujące sposób komunikacji do różnych profili negocjatorów
3. Praktyczne wykorzystanie narzędzi perswazyjno-negocjacyjnych
 umiejętności psychospołeczne w negocjacjach
 różne rodzaje sytuacji negocjacyjnych
 dopasowanie technik perswazji do sytuacji negocjacyjnych
 reguły wpływu społecznego w procesie negocjacji
 prowadzenie rozmów perswazyjnych
 kiedy naciskać, a kiedy ustępować w negocjacjach?
4. Jak mówić, aby przekonać? - retoryka w negocjacjach
 język negocjacji – co, jak i kiedy mówić?
 negatywny język w negocjacjach
 techniki aktywnego słuchania i pozyskiwania niezbędnych informacji
 odczytywanie sygnałów drugiej strony
 w jaki sposób rozpocząć wymianę propozycji?
 w jaki sposób uzyskać rozsądną propozycję od partnera negocjacji?
DZIEŃ 2:
1. Jak rozpoznawać blef i jak blefować, żeby nie być rozpoznanym?
 czym jest blef w negocjacjach?
 Jak rozpoznać blef?
 sposoby blefowania i metody ich unikania
2. Techniki i narzędzia negocjacyjne
 analiza sytuacji negocjacyjnych i możliwości wykorzystania poszczególnych technik
 techniki negocjacyjne w rękach negocjatorów – praktyczne zależności pomiędzy umiejętnościami posługiwania się możliwościami zastosowania (BATNA), a znajomością technik
3. Sposoby wychodzenia z konfliktu w negocjacjach
 źródła konfliktu w negocjacjach
 analiza sytuacji konfliktowej
 metody radzenia sobie z konfliktem/impasem
4. Negocjacje zespołowe – budowanie odpowiedniego zespołu negocjacyjnego
 skład osobowy i osobowościowy skutecznego zespołu negocjacyjnego
 wyznaczanie ról i planowanie rozgrywki negocjacyjnej
 indywidualne role członków zespołu negocjacyjnego
 analiza wielowariantowa – przygotowanie na różne scenariusze negocjacyjne
5. Warsztat praktyczny
 zastosowanie praktyczne zdobytej wiedzy
 trening scenariuszy negocjacyjnych
 analiza i przekazanie informacji zwrotnej
6. Inteligencja emocjonalna w negocjacjach
 wrodzone umiejętności, a rozwijanie umiejętności i wiedzy związanej z emocjami
 samoświadomość emocji – studiowanie własnych zachować, adekwatność reakcji
 spostrzeganie, rozpoznawanie i rozumienie emocji
 sposoby zarządzania emocjami podczas negocjacji
W przypadku sugestii uczestników i zadawanych pytań program zostanie dostosowany do potrzeb uczestników
Kontakt
Isoft
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.