Ogłoszenie:

SZKOLENIE PREZENTACJA BIZNESOWA I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

dodano: 2019.10.03 ważne do: 2019.12.03 wyświetleń: 3
Szczegóły ogłoszenia:
SZKOLENIE PREZENTACJA BIZNESOWA
I
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE-WARSZTATY PRAKTYCZNE

Termin szkolenia:21-22.11.2019 r.
Czas trwania zajęć:2 dni (9.00-15.00)
 
Miejsce szkolenia: ul.Zdzisława Kozienia 7, Rzeszów (budynek Kolorowy Świat)
Adresaci szkolenia:Szkolenie adresowane jest do pracowników firm, menadżerów, właścicieli firm, którzy w pracy zawodowej stają przed koniecznością występowania publicznie i prezentowania siebie, oferty firmy lub organizacji.
Cena za szkolenie: 490,00 zł + 23% podatku VAT
 
CEL SZKOLENIA:
 -określenie własnego stylu komunikowania się pod kątem nastawienia na cel i relację 
-zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie komunikacji w procesie zarządzania będących warunkiem efektywnego funkcjonowania w organizacji  
-tworzenie pozytywnego nastawienia do zmian  
-wzrost odpowiedzialności pracowników za swoją pracę 
-rozwinięcie precyzji w komunikowaniu się z uwzględnieniem różnic między ludźmi 
-podniesienie skuteczności komunikacji i umiejętności dopasowania jej do sytuacji i osoby precyzji w komunikowaniu się z uwzględnieniem różnic między ludźmi 
-kształtowanie postawy partnerskiej w komunikacji biznesowej

SZKOLENIE POPROWADZI:
Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie; Adiunkt w Katedrze Marketingu i Przedsiębiorczości Uniwersytetu Rzeszowskiego. Trener biznesu specjalizujący się od 15 lat w zagadnieniach związanych z marketingiem, sprzedażą, przedsiębiorczością, planowaniem biznesowym i szeroko rozumianymi "umiejętnościami miękkimi". Występował jako ekspert w ogólnopolskich projektach realizowanych przy wykorzystaniu środków Unii Europejskiej. Od wielu lat szkoli kadrę zarządzającą i prowadzi doradztwo nie tylko  w projektach ale także na indywidualne zamówienie, co przekształciło się w stałą współpracę  z sektorem MŚP i korporacjami z całego kraju. Jest przedsiębiorcą i doktorem nauk ekonomicznych  o nietypowym podejściu. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu problematyki marketingu i zarządzania jakością oraz zajmuje się działalnością naukowo-badawczą w tych obszarach. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w kraju i za granicą. Prowadzi zajęcia na uczelniach krajowych  i zagranicznych, także w języku angielskim.
 
PROGRAM SZKOLENIA:
1. AUTOPREZENTACJA - BUDOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU   koncepcja własnego wizerunku i personal branding  psychologiczne podstawy postrzegania i odbioru komunikatu  autoprezentacja, czyli jak budować własny wizerunek?  podstawowe błędy autoprezentacji – analiza, sposoby unikania
2. NAWIĄZYWANIE RELACJI   elementy będące źródłem pozytywnych nastawień  zasady nawiązywania dobrego kontaktu  techniki zyskiwania sympatii
3. SZTUKA SŁOWA - JAK BYĆ DOBRYM MÓWCĄ?  jak mówić, by wzbudzić zainteresowanie? - tajemnice udanego przemówienia  jasność, precyzja i płynność wypowiedzi  zachowania językowe i figury retoryczne utrwalające pozytywny wizerunek  etykieta mowy ciała - gesty wzmacniające i sugerujące w komunikacji niewerbalnej  porozumienie z odbiorcami - stymulowanie aktywnego odbioru wypowiedzi  jak reagować na: gafy, wpadki, przejęzyczenia?
4. JAK PRZYGOTOWAĆ EFEKTYWNĄ PREZENTACJĘ?  cechy profesjonalnej prezentacji  struktura procesu przekonywania grupy słuchaczy  język, styl i atmosfera prezentacji   charakterystyka i struktura etapów prezentacji  sztuka atrakcyjnego przekazywania informacji  przygotowywanie struktury i schematu prezentacji  tworzenie i dobór pomocy wizualnych  efekt początku i końca  postawa prezentera jako kluczowy element sukcesu  techniki wpływu społecznego podczas prezentacji  budowanie pozytywnego wrażenia i wywieranie wpływu na odbiorców
 zasady posługiwania się językiem perswazji i stosowanie „magicznych słów”  siła perswazji i wybrane techniki manipulacji w komunikacji językowej  techniki tworzenia i utrzymywania poczucia spokoju i pewności siebie w czasie prezentacji  asertywność w czasie prezentacji - reagowanie na krytykę i ocenę, prezentowanie własnego zdania  trening - gesty wzmacniające i sugerujące w komunikacji niewerbalnej
5. TRUDNE SYTUACJE  radzenie sobie z trudnymi słuchaczami   wrogość, brak życzliwości, niewygodne pytania   obiekcje, krytyka, obojętność, zainteresowanie - jak reagować na różne zachowania słuchaczy?   jak poradzić sobie z niesprzyjającymi warunkami?
6. ETYKIETA W PROCESIE PREZENTACJI  wygląd osobisty - dobór stroju do sytuacji biznesowych  Twój kod ubioru
7. ANALIZA I OCENA ZACHOWANIA UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY  tempo mówienia, wykorzystywanie pauz i natężenie głosu  kontakt wzrokowy z audytorium  postawa ciała, gestykulacja, dynamika - ruch  zwracanie się do słuchaczy  pewność wypowiedzi  przejawiany entuzjazm - uśmiech i zaangażowanie
8.  ANALIZA I OCENA PRZEKAZYWANIA TREŚCI PRZEZ UCZESTNIKÓW PODCZAS NAGRANYCH PREZENTACJI - WARSZTATY  zwięzłość wypowiedzi i struktura prezentacji  logika prezentacji i dobór argumentów  obrazowe stosowanie przykładów  język
Kontakt
ISOFT
( Pokaż na mapie)
Kontakt
Podziel się:
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.